3
Березень 2018року
слово редактора

Навчаючи інших — вчимося самі

Цей вислів давньоримського філософа Луція Сенеки якнайліпше відображає основну ідею березневого числа журналу. Адже педагог має не лише навчати, а й постійно навчатися, підвищувати свій рівень знань і педагогічної майстерності.
Хоча навчальний рік починається восени — готувати дитину до школи слід саме зараз. У березневому числі ми започаткували добірку публікацій, як підготувати дитину до школи. Це статті про рівень сформованості сенсорно-пізнавальної й математичної компетенції старших дошкільників, поради, як зацікавити дошкільників процесом вивчення чисел і цифр.
Заклад дошкільної освіти — це постійно діюча творча майстерня, яка створює умови для самореалізації та самовизначення дошкільника. Тож педагог має не стільки збагачувати дітей знаннями, скільки розвивати їхні творчі здібності, виявляти й плекати індивідуальність кожної дитини. Навчитися цього можна під час тренінгу, розробка якого також у цьому числі журналу.
А його родзинкою є подарунок, який ми підготували для вас до свята весни — дистанційний навчальний курс «Інтелектуальні карти в освітньому процесі, самоосвіті та управлінні». Якщо ви прагнете навчитися впорядковувати свої цілі, плани, діяльність — цей курс саме для вас. Долучитися до нього просто: передплатіть журнал «Вихователь-методист дошкільного закладу» або комплект «Зразковий дошкільний заклад» на рік; заповніть реєстраційну форму слухача курсу та разом із копією квитанції про передплату журналу надішліть на електронну адресу [email protected]. Детальніше про курс та умови отримання електронного сертифікату — на сторінках журналу.
Читайте, втілюйте й професійно зростайте!
З весною вас, любі колеги! Весняного вам настрою і весняних ідей у педагогічній діяльності!
З повагою
головний редактор
Галина Федорова
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ
БЕХ І. Д. — директор Інституту проблем виховання НАПН України,
д-р психол. наук
КРУТІЙ К. Л. — професор Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка, д-р пед. наук
БІЛЕЦЬКА Л. Л. — начальник відділу дошкільної освіти Управління освіти Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації ЛАДИВІР С. О. — науковий консультант Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук
ГАВРИШ Н. В. — завідувач кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, головний науковий співробітник лабораторії дошкільного виховання Інституту проблем виховання НАПН України, д-р пед. наук, професор ЛИСЕНКО Н. І. — директор з контенту Цифрового видавництва Експертус
ІЛЬЧЕНКО Л. І. — керівник напряму
Експертус Освіта Цифрового видавництва
Експертус
ОМЕЛЬЯНЕНКО Н. В. — шеф-редактор управлінських видань напряму Експертус Освіта Цифрового видавництва Експертус, голова правління ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти»
КОНОНКО О. Л. — завідувач кафедри дошкільної освіти Ніжинського державного університету імені М. В. Гоголя, д- р психол. наук, професор ПІРОЖЕНКО Т. О. — завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, д -р психол. наук
КРЕМЕНЬ В. Г. — президент Національної академії педагогічних наук України, д- р філос. наук, професор САВІНОВА Н. В. — шеф-редактор методичних видань Експертус Освіта
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ
БОНДАР Л. М. — вихователь-методист ДНЗ № 256, Київ РЕЗЕНЧУК Н. В. — вчитель-логопед ДНЗ № 205, Київ
МИХАЙЛІЧЕНКО Т. П. — завідувач ДНЗ № 405, Донецьк СМОЛЬНИКОВА Г. В. — доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка, канд. психол. наук

Київ «МЦФЕР-Україна» 2018 

№ 3, 2018
Навчаймося дистанційно: Інтелектуальні карти в професійному житті педагога