стаття 14 із 17
3
Березень 2018року
моніторимо якість освіти
сенсорно-пізнавальна компетенція

Сенсорно-пізнавальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників

Сенсорно-пізнавальна компетенція є базовою в інтелектуальному розвитку особистості. Тож важливо відстежувати рівень її сформованості в дітей шостого року життя, зокрема для того, щоб визначити їхню готовність до шкільного навчання. Для цього необхідно знати показники сформованості цієї компетенції та методику проведення моніторингового дослідження

Ірина Карабаєва , старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук

З огляду на те, що сенсорно-пізнавальна компетенція є базовою в інтелектуальному розвитку особистості, важливо відстежувати рівень її сформованості в старших дошкільників, адже незабаром вони стануть школярами. Показники сформованості цієї компетенції та всі нюанси методики проведення моніторингового дослідження розкрито в статті

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Прилітайте, птахи, прилітайте!
№ 3, 2018
Моніторимо рівень сформованості математичної компетенції старших дошкільників