стаття 10 із 20
4
Квітень 2019року
працюємо з вихователями
філософія для дорослих

Як навчити педагогів експериментувати засобом мислення

Оксана Лютко , заступник директора з науково-методичної роботи Рівненського ОІППО, канд. філософських наук

Дізнайтеся про

  1. Спосіб трансформації інформаційної моделі освіти в рефлексивну
  2. Особливості навчання педагогів секретів «сократівського діалогу»

Педагоги у вашому закладі дошкільної освіти орієнтовані на знаннєву модель освіти, не знають про методику «Філософія для дітей» або не вміють використовувати її у професійній діяльності? Дізнайтеся зі статті, як надихнути педагогів перейти від традиційної інформаційної моделі освіти до рефлексивної. Аби підвищити їхню професійну майстерність, скачайте методичну розробку та презентацію, проведіть практикум.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Сократівські діалоги для дошкільників
№ 4, 2019
Філософія для дітей