стаття 3 із 21
11
Листопад 2018року
взаємодіємо зі спеціалістами
індивідуальна програма розвитку

Iндивідуальна програма розвитку — від А до Я

Інна Горбенко , психолог, доцент кафедри менеджменту, практичної психології та інклюзивноїосвіти Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди, канд. пед. наук

Головне в статті

  1. Актуальний рівень розвитку дитини з ООП
  2. Додаткові освітні послуги від спеціалістів
  3. Перспективні цілі та короткострокові завдання

Інклюзивна освіта в дитячому садку передбачає індивідуально-орієнтовану педагогічну, психологічну та соціальну допомогу дітям з особливими освітніми потребами. Важливі питання щодо індивідуальної програми розвитку дитини з особливими потребами розкриває фахівець.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Комплексна оцінка розвитку дитини з особливими освітніми потребами: хто, коли і навіщо
№ 11, 2018
Хто та як вивчає ефективність ІПР