стаття 4 із 21
11
Листопад 2018року
взаємодіємо зі спеціалістами
моніторинг ІПР

Хто та як вивчає ефективність ІПР

Інна Горбенко , психолог, доцент кафедри менеджменту, практичної психології та інклюзивноїосвіти Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди, канд. пед. наук

З’ясуйте

  1. Яка мета моніторингу реалізації індивідуальної програми розвитку
  2. Як визначати та усувати причини нижчої від очікуваної успішності дитини

Аби забезпечити дитині з особливими освітніми потребами якісну освіту, цілі та завдання індивідуальної програми розвитку потрібно постійно актуалізувати. Для цього систематично відстежують досягнення дитини та вносять корективи в її індивідуальну програму розвитку. Як це робити ефективно, читайте у статті.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Iндивідуальна програма розвитку — від А до Я
№ 11, 2018
Команда психолого-педагогічного супроводу: хто що робить